Sunday, September 11, 2011

Photographing Ikaria island/Φωτογραφίζοντας την Ικαρία

Big Blue / Απέραντο γαλάζιο
 Photographing Ikaria island was a very interesting experience, the every day challenge was to discover the light, the shades and colors around and catch them in the camera in a vain try to keep the moment forever.
  Φωτογραφίζοντας την Ικαρία, είχα μία ενδιαφέρουσα εμπειρία, μια καθημερινή πρόκληση να ανακαλύψω το φώς, τις σκιες και τα χρώματα γύρω και να τα πιάσω με την κάμερα, σε μιά μάταιη προσπάθεια να κρατήσω τις στιγμές για πάντα.
Πανσέληνος στην Ικαρία




Στην παραλία Φερόη στα νότια κοντά στον Μαγγανίτη
 
Στο Γιαλισκάρι κοντά

 Η Ικαριώτικη ακτογραμμή συνήθως ειναι βραχώδης και μεγάλοι βράχοι συναντούν το μπλέ της θάλασσας σε μια συνάντηση έντονη αλλα αισθησιακή.
The Ikarian coastline is usually rocky and big rocks meet the sea blue that seems to me strong and so sensual.

Χαρακτηριστική εικόνα Ικαριώτικης ακτής / Typical Ikarian coast
At Iero beach / Στην παραλία Ιερό
Η παραλία Ιερό κοντά στο αεροδρόμιο και τον Φάρο είναι πανέμορφη.
The Iero beach near the airport and Faros is very beautiful.

Θέα απο ψηλά προς τα βόρεια / View from top to North
I have travelled to many other places in Greece, but travelling Ikaria was very exciting.
Εχω ταξιδέψει κι αλλού σε πολλά μέρη στην Ελλάδα, μα της Ικαρίας το ταξίδεμα ηταν συναρπαστικό.

 Aghios Kirikos is the other harbor of the island at the south. The other one is Evdilos at north.
O Αγιος Κήρυκος ειναι το άλλο λιμάνι της Ικαρίας, στα νότια. Στα βόρεια ειναι η Εύδηλος.
.

And last, one picture of a food speciality of Ikaria. It's called "Soufiko" and it's very nice. Potatoes, eggplants, peppers, zucchini, in olive oil. And  some lemon, I think.
Και τέλος μια  σπεσιαλιτέ της Ικαρίας, το Σουφικό, με μελιτζάνες,  κολοκύθια, πατάτες και πιπεριές,  με λάδι ελιάς. Και λεμόνι, νομίζω.

I don't know if I will post any new posts about Ikaria island in the future, I hope that those two posts are enough to help the reader have a good image about Ikaria island. It is now one of  my top destinations and I;m looking forward to visit it again.
If anyone needs any information, I will be glad to help. Mail me at tzonakos@ymail.com

Δεν εχω ιδέα αν θα βάλω κι άλλη ανάρτηση για την Ικαρία, ελπίζω οτι αυτές οι δυο αναρτήσεις ειναι αρκετές για να καταλάβεις πώς περίπου είναι η Ικαρία. Ειναι για μενα πλεον, ενας απο τους κορυφαίους μου προορισμούς.
Αν θέλεις πληροφορίες, οτι μπορώ θα πω στο μέηλ tzonakos@ymail.com

Any use of the above pictures should first have  a permission from me.
Για κάθε τυχόν χρήση κάποιας απο τις φωτογραφίες μου πρέπει πρώτα να εχει δοθεί άδεια απο εμένα

Next post : Fournoi Corseon and Thymaena islands tour
Επόμενο θέμα : Φούρνοι Κορσεών και Θύμαινα

7 comments:

cook said...

υπεροχες φωτο,θαυμασιο το μπλογκ...μου εχουν πει οτι η Ικαρια ειναι πανεμορφη,φαινεται πεντακαθαρα εδω...πολύ τη ζηλεψα αυτη την αναρτηση...αααχχχχ.....

tzonakos said...

Δεν ήξερα ποιές φωτογραφίες να βάλω και απο τις καλές μου μόνο δυο έβαλα εδω, πάγια τακτική τις καλύτερές μου να μην τις ανεβάζω στο νετ.
Κρίνω οτι απο όσα είδα κι έζησα στην Ικαρία αυτη η ανάρτηση δείχνει περίπου το 60%, δεν ειναι ικανή να δώσει με ακρίβεια αυτο που κατάλαβα εγω εκεί.
Ισως το ΄φερε η μοίρα, να ειναι ενας τόσο καλός προορισμός, οι τελευταίες ισως διακοπές κανονικές, αφου η οικονομική κρίση θα τις φάει κι αυτές απο του χρόνου.

Α, πήγα να κάνω κατι αλλαγές στο μπλογκ, δεν τις εχω ακόμα ολοκληρώσει.
Και μια κι ειναι δικό σου, να περνάς βρε παιδί μου καμμια φορά :)

cook said...

τζον...ειναι θαυμασιες...η πρωτη με ταξιδευει απιστευτα,στο δε σουφικό μου τρεχουν τα σαλια...οι τελευταιες μου διακοπες ήταν πριν 4 καλοκαιρια νομιζω,στη Σαμπατική...ήταν οι καλυτερες...ο φετινος Σεπτεμβριος ειναι ο,τι χειροτερο εχω ζήσει και φοβαμαι πως ακομη δεν ειδα τιποτα...χαιρομαι πολύ που αγαπησες αυτο το μπλόγκ :)

zoyzoy said...

Φανταστικός τόπος φαίνεται απ'τις φωτό έχω ακούσει τα καλύτερα για τους ανθρώπους που έχουν κάποια διαφορετική νοοτροπία για την ζωή τους γενικά.

Αν είμαστε καλά και έχουμε δουλειά τα επόμενα χρόνια μπορεί να την επισκεφτώ.

Εύχομαι να ξαναπεράσεις αφού σε μάγεψε το νησί.

Φιλιά θαλασσινά για καλό μήνα!

tzonakos said...

Φυσικά και ειναι ενας πολύ ιδιαίτερος τόπος, με μια φύση που σου υπενθυμίζει πόσο είναι δυνατή και ανίκητη και πόσο πρέπει να την σεβαστείς.
Εύχομαι να μην αλλάξει πολύ το νησί αυτό.
Αν πάς εκει ποτέ, να εισαι προετοιμασμένη για αλλιώτικο μέρος που πρέπει να το αφήσεις να κυριαρχήσει επάνω σου. Εγω προσωπικά, αυτο ελάχιστα το ένιωσα σε άλλα μέρη που εχω πάει.
Οσο για τους ντόπιους και τη νοοτροπία τους .. καλύτερα να το ζήσεις απο κοντά, δε νομίζω οτι μπορώ να το περιγράψω σωστά κι ούτε κι αυτοί θα θέλουν να το περιγράψω ή αν το κάνω, θα γελάνε μαζι μου :)

Ξέρεις κάτι που μου έκανε εντύπωση ; Πολλή νεολαία στο νησί, ψιλο-χύμα φάση, πολλές παρέες φοιτητών και πολλές νέες γυναίκες "ασυνόδευτες" ας μου επιτραπεί ο όρος. Αυτη η νεολαία, έδινε εναν τόνο όμορφο.γιατι δεν ητνα η νεολαία που πάει Μύκονο, ή τελος πάντων δεν πάνε μόνο Μύκονο αλλα ψάχνουν και την εναλλακτική κατάσταση, την ηρεμία.
Φαντάσου μια νύχτα, σε βουνό, με διακοπή ρεύματος, δυό 'ανθρωποι περπάταγαν ξυπόλητοι μες στο σκοτάδι και ... αλλα αστο αυτό θα το περιγράφω σε βιβλίο που γράφω.
Εχω δει νησιά και μέρη απίθανα, κι εχω πολλά ακόμα να δω, ελπίζω να 'μαι καλά να το κάνω αυτό, αλλα σαν την Ικαρία, δύσκολα να βρώ όμοιο. Δεν ειναι η ομορφιά της, αλλα η ιδιαιτερότητά της που την κάνει ξεχωριστή.
Αυτος ο δύσβατος βράχος πεταμένος στο πέλαγο, λες και θέλει να σου μιλάει ... δε σ' αφήνει να μην ακούσεις τι εχει να σου πεί.

VintageJ said...

Beautiful ! I am really looking forward to visit Greece.

tzonakos said...

You're welcome, VintageJ.
Drop a message if you come to Greece.

Related Posts with Thumbnails