Sunday, February 17, 2008

LAMBIRI VILLAGE

A weekend full of snow!
Well, we had the chance to ride the car to Lambiri,25 km away from Agrinio
It was full of snow....lucky us :)


Δεν μπορουσε να γίνει διαφορετικά....

Με τόσο χιόνι τριγύρω, οι δρόμοι οδηγούσαν πού αλλού,για εμας,....προς Καρπενήσι...


Φυσικά δεν πιστεύαμε οτι θα φτάσουμε ούτε καν μεχρι τον Προυσό.....

...στο βάθος,το χιόνι έπεφτε πυκνό....αλλά και στο Λαμπίρι,25χλμ, από Αγρίνιο,το όριο του Ν.Αιτ/νίας με την Ευρυτανία....
..........το τοπίο ήταν ονειρικό.........
Posted by Picasa

5 comments:

tzonakos said...

Η τρίτη φωτογραφία μου αρέσει πολύ.
Χειμωνιάτικη Ελλάδα.
Εχω φωτογραφίες απο Αθήνα, θα τις δημοσιεύσω αργότερα.
Ωραία εκδρομούλα cook !
Πλάτςςςς... πιάσε μιά χιονόμπαλα :)

Anonymous said...

ήταν πραγματι ωραία...πολύ το ευχαριστηθήκαμε...το Λαμπίρι είναι ενα χωριο που το χειμώνα ελαχιστους ανθρωπους εχει,το καλοκαιρι θα ειναι πολλοί περισσότεροι πιστεύω...φανταζομαι τι ωραιες φωτο θα εχεις...αναμένουμε :)

tzonakos said...

Εχω χειμερινές φωτογραφίες απο διάφορα μέρη της Ελλάδας, αλλα απο αυτα τα τελευταία χιόνια εχω απο την περιοχή που μένω, στην Αθήνα.
Δεν θα ναι εντυπωσιακές, αλλα χμμμ να τις ανεβάσω :)

Λαμπίρι στα υπ όψιν ! Με εκανες να θέλω να πάω.

ΑΧΤΙΔΑ said...

Ήρθα τυχαία πόρτα - πόρτα και βρέθηκα σε υπέροχα τοπία, έμαθα και το Λαμπίρι και επιβεβαίωσα ακόμα μιά φορά τα πιστεύω μου, οτι η Ελλάδα μας έχει ατέλειωτες ομορφιές αρκεί να επιδιώκεις να τις γνωρίσεις.Σ' ευχαριστώ για τη βόλτα!

Anonymous said...

καλωσήρθες κι απο εδώ αχτιδούλα :)

Related Posts with Thumbnails